„Имате такова богатство! Такива приказни кътчета крие Северозападна България, а какви природни красоти има във Врачански регион. Спиращи дъха. Ще ви посетим!“
„Имате такова богатство! Такива приказни кътчета крие Северозападна България, а какви природни красоти има във Врачански регион. Спиращи дъха. Ще ви посетим!“
На 29 ноември ще празнуваме щедростта с 20 граждански организации, които неуморно работят за благосъстоянието на децата, възрастните, образованието, културата и природата у нас.
Денят, в който даряваме и празнуваме щедростта.
Като официален партньор за България на световното движение #GivingTuesday, тази година създадохме видеото на кампанията с помощта на български организации и доброволци.
Кои са те?
След масовото пазаруване на Черния Петък, време е за #ЩедриятВторник!
Тази година деня на дарителството и щедростта отбелязваме на 29 ноември.
200 000 хиляди лева са дарени в двете "щедри" седмици
Световният празник на дарителството #ЩедриятВторник или #GivingTuesday набира популярност в България. Празникът и благотворителни каузи бяха широко отразени от медиите, а хиляди хора дариха над 200 000 лева само на двете дарителски DMSbg.com и Platformata.bg в двете „щедри“ седмици – преди и след 30 ноември – повече от миналата 2020 година. С Щедрият вторник започна и празничната коледна благотворителност.
В деня на борба с насилието срещу жени благодарим на приятелите ни от Paysafe, които подкрепиха терапия на жени, жертви на домашно насилие.
Фондация Аме направи първата успешна дарителска кампания на участник в Акселератора #ЩедриятВторник. Само пет дни, след като създадоха кампания в Платформата.бг и обявиха, че търсят средства за арт терапия за жени, жертви на насилие, aдвокат Биляна Лавчева и екипът й успяха да развълнуват дарителите и да привлекат над 2000 лева. Даренията са на стойност между 20 и 100 лева и са от над 70 дарители и щедростта продължава.
Тази година празникът на дарителството и щедростта е на 30 ноември.
#ЩедриятВторник или #GivingTuesday е глобална инициатива. Идеята се появява в САЩ през 2012 г. като реакция спрямо Черния петък и манията по безконтролно пазаруване по празниците, когато повечето хора, заливани отвсякъде с рекламна информация, купуват твърде много и ненужни вещи.
Фондация BCause, която е официален партньор за България на световното движение, подкрепя български организации, фирми, граждани и медии да отбележат деня и го популяризира.